Kroppen säger krig

Jag äter så mycket specialsaker så att jag blir alldeles yr i huvudet när jag ska försöka förklara för någon. Att laga mig en middag som jag faktiskt mår bra av att äta torde vara en mardröm för gemene man.
Hur som haver så har jag hela mitt liv skrytit om mina icke befintliga kokkunskaper och döm nu av min förvåning. När jag bestämde mig för att sluta leva på flytande mat jämt och ständigt så hittade jag många fällor i matvarubutikerna till mesta dels bestående av halvfabrikat. Jag har nu istället börjat göra allting från grunden helt själv. Och ja... som sagt. Jag är lika förvånad som ni är.

För övrigt så kan jag bara säga att just nu: sol i hjärta och sol i sinne... dock hänger högskoleprovet över axeln som ett illavarslande åskmoln. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0