snabb resume

Woho... det här kallar jag aktivt. Jag är för sämst för att ha en sida som ska uppdateras i dagboksformat. Inte riktigt min grej då min vardag oftast är identisk med gårdagens och min morgondag kommer att se likadan ut som idag.

Den här sommaren har i princip endast bestått av jobb. Min absoluta favorithobby är att jobba så mycket att hela kroppen, nerver och huvud blir i obalans. Det blir nästan till en sport att vika av alldeles innan man går in i väggen. Efter nogrann analys av migsjälv då jag på bästa sätt försökt analysera varför jag gör på detta sättet kommer en enda tanke upp i huvudet. Jag trivs inte med min vardag i staden jag växt upp utan samma dag som jag satte foten på sundsvalls tågperrong så begränsade jag också min livslåga till 20% och jag har bara längtat härifrån.
Självklart har jag större delen av min ungängeskrets här, den sk primärgruppen av de personerna jag litar mest på i hela världen, en salig blandning av de bästa barndomsvännerna och senare tillskott, men det är ändå någpt som begränsar här. Det finns en liten stickande känsla av missnöje som hela tiden driver på mig att längta härifrån. Jag vill åka hem till älskade Linköping, nu räcker det med norrlandsluft för mig innan jag blir lika hög som höga kusten!

Live like no tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0