vissa dagar

Vissa dagar föds till att bli skit. =/ Idag är jag trött (självförvållat), extremt ensam för att de flesta i min umgängeskrets här nere nollas eller umgås med sin klass, rastlös för att jag läst klar denna veckas kurslitteratur och av någon konstig anledning lite ledsen.
Det är otroligt hur humör kan svänga. Jag vet inte om det svänger mer för mig än de flesta. Mitt liv är svar eller vitt. Det finns inget grått, jag har svårt för mellanting i allmänhet och har aldrig riktigt förstått begreppet lagom. Glad eller ledsen, pigg eller trött, social eller osocial, full eller nykter.. you name it all...
Idag är inte en bra dag.. Idag föddes till att bli svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0