Black days and sleepless nights

Ibland får man försöka se till livets små små glädjeämnen. Som nu.. min nya kamera kom idag. Jag kan utan att överdriva säga att jag aldrig sett en liten digitalkamera knäppa så skarpa bilder med så fina färger någonsin. Den är som ett litet  mirakel och det enda jag förbannar nu är att hösten nästan är över så att jag inte han fånga sundsvalls vackra höstfärger. Jag håller tummarna hårt för åtminstonde en till fin höstddag när jag inte jobbar dag!
Känslor är lätta att ta ut i estetestiken. Jag har bildkänsla ut i fingertopparna för första gången någonsin (om man inte räknar min analoga systemkamera) så har jag ett verktyg som kan hjälpa mig att nå dit jag vill.
Att fånga bilder med vackra färger och ljusa dagar kanske kan få mig att se längre än min nattsvarta vardag! Snälla låt solen i mitt liv skina igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0